Nic nie potrafi tak zdenerwować człowieka w pracy jak słabo działający sprzęt, na przykład wolno ładujące się strony internetowe w przeglądarce, jak i człowiek współpracownik, który przynosi ze sobą śmierdzące kanapki i je je głośno przy wszystkich potężnie mlaskając. Podobnie denerwuje nas nasz szef,hałas za oknem oraz oczywiście frustracja spowodowana zbyt wysokimi obowiązkami w stosunku do płacy. Każdego chociaż raz w życiu dopada taka frustracja zwłaszcza jeśli pracuje w dużych korporacjach. Współpracownicy wydają się wysuwać na prowadzenie jeśli chodzi o rzeczy, które nas irytują, bo to człowiek właśnie potrafi być jak najbardziej pomysłowy. Zwyczaje innych ludzi są do zniesienia, jeśli z nimi nie mieszkamy i nie pracujemy, ale na przykład spotykamy się co jakiś czas w knajpie, na jakimś wyjeździe, w domu itp. Powstaje problem, jak zakomunikować współpracownikowi to, że swoim zachowaniem nieświadomie zatruwa życie innych ? Jest to dość trudna sztuka,z tej sytuacji często wychodzi się w konflikt.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply