Ludzie często przesadnie przechowują przedmioty, których tak naprawdę nie potrzebują. Wszystko przez to, że każdemu przecież zdarzyło się chociaż raz zgubić, albo wręcz wyrzucić list czy przedmiot, którego później potrzebowali. Jednak w dniu, kiedy rzeczywiście będziemy musieli sięgnąć po dany przedmiot czy list, albo dokument, który postanowiliśmy przechować, już nie będziemy mogli go znaleźć albo zapomnimy o jego istnieniu przez bałagan, jaki mamy i na biurku i w głowie. Najlepszą opcją jest przechowywanie wszystkiego na komputerze, wtedy wystarczy wyszukać w trzy sekundy danej frazy w naszych dokumentach. Zbieractwo dokumentów jest także powodowane tym, że przychodząca do nas korespondencja jest przez nas odkładana do przeczytania na później. Należy zatem nauczyć się czytać szybciej, oszczędzać czas. Sprzyja temu nastawienie na cel, nieprzyglądanie się każdemu listowi, nie roztrząsanie dokładnie treści i zwracaniu uwagi na słowa. Z drugiej strony nieuwaga bywa zgubna.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply